Are You Made For Josh?

User avatar
laura l
Supreme Member
Posts: 2690
Joined: Sun Feb 10, 2002 12:23 pm
Contact:

Postby laura l » Mon Jul 08, 2002 7:09 am

http://josh.simplenecessity.com/compatibility.htmlhttp://josh.simplenecessity.com/compatibility.html

I got only 31% for the "name test" and hte other one here are my results:

physical = 20% <_<
emotional = 70% :wub:
intelectual = 58% :D
total = 50% :rolleyes:

check this site, it's a good one!

User avatar
joshluvr
Advanced Member
Posts: 254
Joined: Sat Mar 02, 2002 3:52 pm
Location: california!!! Santa Barbra roks!!!
Contact:

Postby joshluvr » Mon Jul 08, 2002 6:20 pm

i got 10% for name :( i like my name
physical 99% :wub: :D
emotional 70% :)
intellectual 4% :( :angry: (i'm smart...kinda)

total 58% :) (hey, its better than average) :smlove:

User avatar
CutieClare19
Advanced Member
Posts: 354
Joined: Mon Feb 04, 2002 12:04 am
Contact:

Postby CutieClare19 » Tue Jul 09, 2002 3:18 am

<span style='color:purple'> For name I got 47% </span>


<span style='color:blue'>Physical 85% </span>
<span style='color:green'> Emotional 22% </span>
<span style='color:red'> Intellectual 4% ( that's so not right lol) </span>
<span style='color:orange'> Total 37% </span>

User avatar
laura l
Supreme Member
Posts: 2690
Joined: Sun Feb 10, 2002 12:23 pm
Contact:

Postby laura l » Tue Jul 09, 2002 4:03 am

I wish I had a higher physical percentage and no intellectual though! :P
you guys were meant to have a hot body 2 body relationship w/ him!!! :wub:

User avatar
Marre
Member
Posts: 172
Joined: Mon Apr 01, 2002 5:00 am
Location: Sweden
Contact:

Postby Marre » Tue Jul 09, 2002 5:33 am

Okay, here's mine:

physical 77% :rolleyes:
emotional 62& :D
intellectual 98% :lol:
total 79% B)

User avatar
MRSJOSHHARTNETT131
Member
Posts: 223
Joined: Fri Jul 05, 2002 9:23 pm
Location: Eureka Sp.
Contact:

Postby MRSJOSHHARTNETT131 » Tue Jul 09, 2002 4:45 pm

Here are my results

physical 33% ;)

emotional 100% :wub: :D

intellectual 65 % :)

total 66% :P



<!--EDIT|MRSJOSHHARTNETT131|Jul 9 2002, 10:47 PM-->

User avatar
benjislilbitch
Newbie
Posts: 14
Joined: Tue Apr 09, 2002 5:21 pm
Contact:

Postby benjislilbitch » Tue Jul 09, 2002 9:13 pm

HAHA OK I FOUND THIS FUNNY B/C I DONT EVEN LIKE JOSH I MEAN HES A GOOD ACTOR BUT I DONT FIND HIM CUTE BUT HERES MY RESULTS...
ahem: Name-53.5% i like the whole point 3 part! :frog:
Physical-99% hahaha wow :freaked:
Emotional-43% :ph34r:
intellectual-84% :huh:
total-76% :lol:
*sTAR* :blink:
dont eat all the cookies!

User avatar
JoShYsLiLhO
Member
Posts: 131
Joined: Tue Apr 09, 2002 10:01 pm
Location: dumbass dothan
Contact:

Postby JoShYsLiLhO » Tue Jul 09, 2002 11:45 pm

*heres my results!!! haha*

~name~50.5% yay!

~physical~57% woohooo!

~emotional~78% o yes!

~intellectual~99% haha!

~total~78% o yes we were meant 2 be!!!! hahahhahahhahaha i like that thingy!!!!

User avatar
JoShYsLiLhO
Member
Posts: 131
Joined: Tue Apr 09, 2002 10:01 pm
Location: dumbass dothan
Contact:

Postby JoShYsLiLhO » Tue Jul 09, 2002 11:51 pm

hahahahahhahahahhahaah i think i got a really really good score!!!! and im not bein mean or nethin(well maybe i am!) but my scores were really really good!!!! and some of urs sucked!!!! hahahahhaaha

User avatar
*no*fears*
Newbie
Posts: 10
Joined: Tue Jul 09, 2002 4:50 pm
Contact:

Postby *no*fears* » Wed Jul 10, 2002 5:24 pm

hey josh is sooooooo HOT man hes is do-able! go dhe is the best in the movie THE FASCILTY hes is so damn fine! :P

User avatar
MRSJOSHHARTNETT131
Member
Posts: 223
Joined: Fri Jul 05, 2002 9:23 pm
Location: Eureka Sp.
Contact:

Postby MRSJOSHHARTNETT131 » Thu Jul 11, 2002 8:11 pm

ya know what guys all they do is judge it by your birthday see i said my b-day was July 21, 1978 (which it isn't) and it was 100% for everything!! it's retarded :blink: but it is still kinda cool cuz i got 100% emotionaly lol :rolleyes: whatever
BuH~bYe

User avatar
joshluvr
Advanced Member
Posts: 254
Joined: Sat Mar 02, 2002 3:52 pm
Location: california!!! Santa Barbra roks!!!
Contact:

Postby joshluvr » Fri Jul 12, 2002 12:17 am

i may not be the smartest (4%) but i am pretty attractive (99%) unfortunatly, that is totaly the opposite of what josh looks for in a girl, but mabey it is a turn on for some other more avalible guy!

User avatar
JoShYsLiLhO
Member
Posts: 131
Joined: Tue Apr 09, 2002 10:01 pm
Location: dumbass dothan
Contact:

Postby JoShYsLiLhO » Fri Jul 12, 2002 3:24 pm

i still think my scores r the best!!! haha

User avatar
*_Kim_*
Newbie
Posts: 2
Joined: Sat Jul 13, 2002 4:55 pm
Location: Netherlands
Contact:

Postby *_Kim_* » Sat Jul 13, 2002 5:29 pm

Not bad I think:

physical 100% :blink:
emotional 43% :(
intellectual 88% :P
total 77% B)

Only a matter of meeting him! :rolleyes: hehehehe

User avatar
CooL BeanS ChicA
Member
Posts: 146
Joined: Wed Jun 26, 2002 7:59 pm
Location: Josh's Heart
Contact:

Postby CooL BeanS ChicA » Mon Jul 15, 2002 9:59 pm

[FONT=Geneva]AND HERE'S MY RESULTS...

[B][COLOR=purple]NAME- 92.5% :)
[B][COLOR=green]PHYSICAL- 74% ;)
[B][COLOR=red]EMOTIONAL- 99% :lol:
[B][COLOR=blue]INTELLECTUAL- 80% :D
[B][COLOR=orange]TOTAL- 84.3%!!! :P

Pretty damn compatible!! :rolleyes:

User avatar
ilovejoshhartnett
Newbie
Posts: 21
Joined: Wed Jul 31, 2002 6:25 pm
Contact:

Postby ilovejoshhartnett » Wed Jul 31, 2002 6:41 pm

Physical- 96% :o

Emotional- 70% :D

Intellectual- 99% :o

Total: <span style='font-size:21pt;line-height:100%'><span style='color:blue'> 89%</span></span>

THAT'S SO AWESOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :) :) :) :)

User avatar
MRSJOSHHARTNETT131
Member
Posts: 223
Joined: Fri Jul 05, 2002 9:23 pm
Location: Eureka Sp.
Contact:

Postby MRSJOSHHARTNETT131 » Wed Jul 31, 2002 9:54 pm

not to shabby :)

User avatar
boo
Newbie
Posts: 49
Joined: Thu Jan 02, 2003 12:40 am
Location: Chilli
Contact:

Postby boo » Thu Jan 23, 2003 1:35 pm

name-28.5%


<span style='color:red'>physical-77%</span>
<span style='color:green'>emotional-100%</span>
<span style='color:blue'>intellectual-98%</span>
total-92%

User avatar
joshluvr
Advanced Member
Posts: 254
Joined: Sat Mar 02, 2002 3:52 pm
Location: california!!! Santa Barbra roks!!!
Contact:

Postby joshluvr » Sun Jan 26, 2003 3:33 pm

i retook it and got MUCH better scores!!! haha
physical-96%
emotional-84%
intellectual-88% (much better)
total 90%!!!!!!!! YEESSSS!!! we were ment for eachother!!! :wub: :smlove:

User avatar
arwens_rivendell
Newbie
Posts: 52
Joined: Thu Jan 16, 2003 10:38 pm
Contact:

Postby arwens_rivendell » Wed Jan 29, 2003 9:20 pm

Here are my results which i am pretty damn proud of...
Name- 93% :D
Physical- 77% :)
Emotional- 90% :D :lol:
Intellectual- 78% :P
TOTAL.........82% :P :D :lol: :rolleyes: B) :)


Return to “Josh Hartnett”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest