Sex And The City

User avatar
CooL BeanS ChicA
Member
Posts: 146
Joined: Wed Jun 26, 2002 7:59 pm
Location: Josh's Heart
Contact:

Postby CooL BeanS ChicA » Sun Jul 21, 2002 9:02 pm

No, Josh himself was not in the season premiere episode of Sex And The City, but he was mentioned in it. Charlotte and a gay friend of hers were going to the movies and Charlotte asked her friend what he wanted to see. His response, "Anything with Josh Hartnett. He is cute with a capital U-T-E!" I think that quote sums it all up!

User avatar
MRSJOSHHARTNETT131
Member
Posts: 223
Joined: Fri Jul 05, 2002 9:23 pm
Location: Eureka Sp.
Contact:

Postby MRSJOSHHARTNETT131 » Mon Jul 22, 2002 12:04 pm

lol that's cool :D

User avatar
joshluvr
Advanced Member
Posts: 254
Joined: Sat Mar 02, 2002 3:52 pm
Location: california!!! Santa Barbra roks!!!
Contact:

Postby joshluvr » Mon Jul 22, 2002 12:54 pm

that is hallarious and SO true, with a capital RUE!! well i was tring to make a joke, but i guess it wasnt that good. oh well, lol

User avatar
CooL BeanS ChicA
Member
Posts: 146
Joined: Wed Jun 26, 2002 7:59 pm
Location: Josh's Heart
Contact:

Postby CooL BeanS ChicA » Mon Jul 22, 2002 2:26 pm

No, I liked that joke!! haha

User avatar
JoShYsLiLhO
Member
Posts: 131
Joined: Tue Apr 09, 2002 10:01 pm
Location: dumbass dothan
Contact:

Postby JoShYsLiLhO » Tue Jul 23, 2002 12:13 am

yah thas funny!!!! haha a long tim ago on craig kilborn(sp?) u know the late late show guy! haha well neways they were gonna have josh on there and these 2 guys were fighting ova who was hotter! one guy was talkin bout some model and the other was talkin bout josh! and then it ended up like switched around and like that the other guy was really gay! haha it was really really really funny!!!!!!!!!!!! jus wanted 2 share!

User avatar
CutieClare19
Advanced Member
Posts: 354
Joined: Mon Feb 04, 2002 12:04 am
Contact:

Postby CutieClare19 » Tue Jul 23, 2002 10:26 am

<span style='color:purple'> Funny and cute </span>

User avatar
CooL BeanS ChicA
Member
Posts: 146
Joined: Wed Jun 26, 2002 7:59 pm
Location: Josh's Heart
Contact:

Postby CooL BeanS ChicA » Tue Jul 23, 2002 12:29 pm

haha I think I saw that on Kilby's show. I <3 Craig Kilborn! I mean Conan usually has better guests, but he can just be sooo goofy and annoying sometimes. But Kilby is definitely hotter and cooler than Conan. And when Josh was on Kilby he got a 4/5 on the 5 questions-and only b/c one of them was a trick question!! :rolleyes: Oh well, if anyone hears that this episode that Shelly was talking about is gonna air again lemme know. :D

User avatar
MRSJOSHHARTNETT131
Member
Posts: 223
Joined: Fri Jul 05, 2002 9:23 pm
Location: Eureka Sp.
Contact:

Postby MRSJOSHHARTNETT131 » Tue Jul 23, 2002 3:04 pm

lol kay


Return to “Josh Hartnett”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest