Usher 22 Min Vid

User avatar
sexyirishgurl
Supreme Member
Posts: 1262
Joined: Mon May 03, 2004 5:40 pm
Location: ireland
Contact:

Postby sexyirishgurl » Wed Dec 01, 2004 6:25 pm

http://people.aol.com/people/articles/0,19736,832772,00.htmlhttp://people.aol.com/people/articles/0,19...,832772,00.html

http://p071.ezboard.com/fjjboardgeneraldiscussion.showMessage?topicID=635041.topichttp://p071.ezboard.com/fjjboardgeneraldis...ID=635041.topic


Eva's the 'girl' in Usher's next video
--------------------------------------------------------------------------------
 


people.aol.com/people/art...72,00.html

And I'm involved in Usher's newest video, which premieres New Year's Eve as well, on ABC. I'm excited about that. It's going to be like a 22-minute video. Remember how long the 'Thriller' video was, like a whole story? That's what Usher's doing, and I'm the girl in the story." Stay tuned...



thanx jayneoc at jjb




dam like we havent seen enuf of him this year already :ph34r: lol

User avatar
*PrInC€š§~R¶*
Supreme Member
Posts: 1517
Joined: Sat Feb 28, 2004 11:10 pm
Location: uh...Mars...it's really hot over here...burning up!!
Contact:

Postby *PrInC€š§~R¶* » Wed Dec 01, 2004 6:55 pm

AHHHHHHHHHHHHHH!

damn i'm sick of him <_< ugh...take a god damn break. I don't wanna see his face 24/7.

User avatar
sexyirishgurl
Supreme Member
Posts: 1262
Joined: Mon May 03, 2004 5:40 pm
Location: ireland
Contact:

Postby sexyirishgurl » Wed Dec 01, 2004 7:50 pm

:lol: yeh 2 true he is waaaaaayyyyyyyyy over exposed ,i mean dont get me wrong the man is talented n i like his music just dont need 2 see his face 24/7 is rite. i dont find him that attractive either which doesnt help ,even is he was gud lookin it woudlnt b so bad ,nice bod but his facial features r not my taste lol.but yeh hes everywere at the minute.

and he is his own biggest fan i think that wat puts me off him the most aswell lol :lol:

User avatar
*PrInC€š§~R¶*
Supreme Member
Posts: 1517
Joined: Sat Feb 28, 2004 11:10 pm
Location: uh...Mars...it's really hot over here...burning up!!
Contact:

Postby *PrInC€š§~R¶* » Mon Dec 06, 2004 6:46 pm

i don't think he is hot either, he got a nice body and that's it. His face ain't cute, what makes me turned off is his huge ego. i swear its bigger than this whole earth...i dislike him right now. I kinda like the old Usher. He's thinks he is the Shiit.

mtvjunkie
Abstracts Royalty
Posts: 5008
Joined: Mon Dec 01, 2003 4:37 pm
Location: Hampshire, England
Contact:

Postby mtvjunkie » Tue Jan 25, 2005 12:21 pm

:yell: RAWRRRRRRRRRR! You are not Michael Jackson :no: At least Justin tried different types of music.


Return to “Other Male Musicians”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest