***PAUL WALKER***

User avatar
Bellerz
Ultra Member
Posts: 854
Joined: Sun Oct 29, 2000 12:45 am
Location: Arizona
Contact:

***PAUL WALKER***

Postby Bellerz » Fri Apr 13, 2001 3:12 pm

Hey all...I've gotten a new 'interest' in my life...LOL!! :laugh: You all probably know who he is...he's been in Varsity Blues, She's All That, The Skulls, and Pleasantville...BUT my favorite by far...the first time I remember seeing him on the 'big screen'... Meet the Deedles...He played a beautiful :) surfer dude out in the middle of the wilderness. So, w/o further ado here's Mr. Paul Walker... ;)

[links have since expired]

User avatar
Crazy
Ultra Member
Posts: 881
Joined: Sat Mar 03, 2001 9:16 pm
Contact:

Postby Crazy » Fri Apr 13, 2001 7:16 pm

I LLLOOOVVVEEE Paul Walker! I have luved him since the first time I saw him. He is SO hot! :) Thanks for postin those pics.. that just made my day. :)

User avatar
HotStuff113
Advanced Member
Posts: 272
Joined: Sat Feb 10, 2001 3:51 pm
Contact:

Postby HotStuff113 » Sat Apr 14, 2001 1:11 am

omg he's soooo hott!!!! :( :yum:

User avatar
Becky
Newbie
Posts: 64
Joined: Sun Jan 07, 2001 10:18 pm
Contact:

Postby Becky » Sat Apr 14, 2001 8:54 pm

He's super hot, and so sexxxy :yum:

Didn't he play on a soap opera a long time ago?

Thank U, thank U for posting the pics.

User avatar
lvchottie8
Member
Posts: 217
Joined: Tue Mar 13, 2001 6:06 pm
Contact:

Postby lvchottie8 » Fri Apr 27, 2001 2:29 pm

oh my goodness...those pictures are very nice! does anyone know how old he is?

User avatar
native16
Newbie
Posts: 10
Joined: Wed Apr 04, 2001 11:59 am
Contact:

Postby native16 » Thu May 31, 2001 5:20 pm

this is kinda late, but better late than never. i have got to tell you that you have got taste. that boy is lookin real good. & its not just sometimes like other people but he looks good all the time. plus, he is BUILT. He has beautiful eyes, nice smile, & cute hair. by the way i think he's 26 or 27. i'm thinking 27 though. Thank you so much for the pics.
:P

User avatar
jc<3crack
Supreme Member
Posts: 2021
Joined: Thu Jul 11, 2002 10:52 pm
Location: Rhode Island
Contact:

Postby jc<3crack » Fri Jul 19, 2002 1:02 am

Good God, he's nearly perfect, I only say nearly because nobody is truly perfect, but damn he comes dangerously close. And those eyes... my God his baby blues are beautiful, and it didn't hurt to see his butt in Joy Ride! :yum: :yum: lol *wink wink*


Return to “Other Actors”

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 1 guest