No-one Is Here!

User avatar
emmajt
Supreme Member
Posts: 1329
Joined: Thu May 15, 2003 11:15 am
Contact:

Postby emmajt » Wed Feb 11, 2004 6:22 pm

sing along with Pharell.....

'scuse me...whats your name
wooooh ohhhohhh
so hot to trot
lady.....
whats your name?
can i take you out tonite...
scuse me....
damn!
your so contageous
i cant take it have my baby
lets just make it
ladyyyyyyyyyy.....


:wub: :wub: :wub: pharells sexy voice!!!!!!

okay...bye :blink: :lol:

User avatar
zozon3
Supreme Member
Posts: 4571
Joined: Mon May 19, 2003 8:12 pm
Contact:

Postby zozon3 » Wed Feb 11, 2004 6:45 pm

okay em :blink:


:rofl:
:rofl:


i didnt call him :ph34r:



:lol:


but i really do like that song

jay-z is da sh** :D

User avatar
emmajt
Supreme Member
Posts: 1329
Joined: Thu May 15, 2003 11:15 am
Contact:

Postby emmajt » Thu Feb 12, 2004 8:14 am

zozon3 wrote:

i didnt call him :ph34r:




ZO!!!!

get your shy ass in here NOW

girl your in so much trouble :angry: (joke)

what happenend to that confidence i sent ya???
and the champagne horny-ness???

:lol:

you got some explaining to do!!!!!

:P

User avatar
zozon3
Supreme Member
Posts: 4571
Joined: Mon May 19, 2003 8:12 pm
Contact:

Postby zozon3 » Thu Feb 12, 2004 11:06 am

no comment :ph34r:


and the champagne horny-ness???



:rofl:

:rofl:

User avatar
zozon3
Supreme Member
Posts: 4571
Joined: Mon May 19, 2003 8:12 pm
Contact:

Postby zozon3 » Thu Feb 12, 2004 11:08 am

you know i went to roc tha mic this summer
and i really shouldve gotten the
excuse me miss shirt
it was this cute tanktop
damnit

im gonna go look on ebay if its there :lol:

User avatar
Sarah
Supreme Member
Posts: 4820
Joined: Tue Mar 18, 2003 1:34 pm
Contact:

Postby Sarah » Fri Feb 13, 2004 4:23 am

didn't call who?
zo who was you supposed to be calling?
damm ive missed so much and ive only been away for on night! lol

User avatar
Bubble_Yum
Supreme Member
Posts: 2503
Joined: Tue May 27, 2003 1:11 pm
Location: Eng-er-land!
Contact:

Postby Bubble_Yum » Sun Feb 15, 2004 9:45 am

:o I completely missed this post!!
I had to rub my eyes for a minute then!
Zo :nono: You didn't call him?!
Bad girl! :lol:
Well girls I'm still doing the waiting thing!! :(
I've never been a patient person and it's really pissing me off now!

But.... (and don't laugh) There's 2 magpies staring at me through the window!!! *checks the rhyme* One for sorrow, Two for joy!!!

Maybe the joy is that when I give in later tonight and text him he'll reply saying he split up with her?????? :pray:

Well you never know! :rolleyes: :bored:

User avatar
zozon3
Supreme Member
Posts: 4571
Joined: Mon May 19, 2003 8:12 pm
Contact:

Postby zozon3 » Sun Feb 15, 2004 12:01 pm

im prayin for ya! yum


Well girls I'm still doing the waiting thing!!
I've never been a patient person and it's really pissing me off now!


im callin him today
im sick of this damn waiting thing and im so f***in confused <_<


(if this confidence stays atleast lol)

yum :hug:
i hope he breaks up with his gf
theyre so not meant to be
anybody can see that

User avatar
Bubble_Yum
Supreme Member
Posts: 2503
Joined: Tue May 27, 2003 1:11 pm
Location: Eng-er-land!
Contact:

Postby Bubble_Yum » Mon Feb 16, 2004 1:06 pm

:yay: :dance: :yay: :dance: :yay: :dance: :yay: :dance: :yay: :dance: :yay:

The rhyme is true!!
Guys this is so exciting I'm going to make a whole new post!!


Return to “Sisqo”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest