Soo....

User avatar
JT Fan Girl
Supreme Member
Posts: 3204
Joined: Thu Jan 02, 2003 12:58 pm
Location: Scotland aka Haggisland
Contact:

Postby JT Fan Girl » Wed Oct 06, 2004 10:21 am

Where is everyone?

The only person I've talked to recently is Zo and personally, I can't stand the girl. :shrug: Kiddin you know I luv ya. :hug:

Sar got your PM... lucky you hun! :rofl:

Anyhoo tonight is the beginning of my 3 day concert marathon so if I'm missing for a few days or you never hear from me again it's because I died from exhaustion and a little too much fun. :lol:

Oh and wish me luck getting into the venue tonight it's over 18 but I'm borrowing my sister's ID and she's 20 soon to be 21... so I have to pretend to be even older... shiit. ;) :(

User avatar
megzrsa
Supreme Member
Posts: 2329
Joined: Fri Jan 03, 2003 2:42 pm
Location: UK
Contact:

Postby megzrsa » Wed Oct 06, 2004 2:59 pm

:( No ones online!
I miss you all, i've only spoken to Zo lately too Claire.
I went shopping today :yay: I'm suppose to be revising for law right now but f*** it i need a break :lol:
Claire don't forget to call me hun :P Enjoy the gigs :blowkiss:
Hope everyone is good!

User avatar
zozon3
Supreme Member
Posts: 4571
Joined: Mon May 19, 2003 8:12 pm
Contact:

Postby zozon3 » Wed Oct 06, 2004 4:55 pm

well im sorry im not important enough anymore :lol:



and im sorry sar i heard about it from claire holy sh**
thats creepy!


luv yall!
xxxxxx

User avatar
JT Fan Girl
Supreme Member
Posts: 3204
Joined: Thu Jan 02, 2003 12:58 pm
Location: Scotland aka Haggisland
Contact:

Postby JT Fan Girl » Thu Oct 07, 2004 8:14 am

zozon3 wrote:well im sorry im not important enough anymore :lol:

Aww you know you're the most important so quit moaning. :lol:

Guess who's in school and on abs right now, opps. :huh:

Don't worry hun I've not forgotten, you worked out which songs you want me to call you for most? :P

Avril tonight... oh yeah I'm cool. :ph34r:

Last night was AMAZING... might even update my xanga to tell you all about it...

...eh, nah. :lol:

User avatar
whatchagot4meMRJT
Abstracts Royalty
Posts: 9525
Joined: Sun Jun 29, 2003 6:29 pm
Location: Maryland ... ewwww!
Contact:

Postby whatchagot4meMRJT » Thu Oct 07, 2004 9:16 am

:wave: Hey ladies, I miss you guys! :kiss2:

Have fun at all of your shows, Claire. :dance:

:yay: Yay for shopping, Meg. I hope you got some good stuff.

:kiss: Zo, I hope you're doing well and watching some Denzel movies. And if not, go rent some. :lol:

Sarah, Ruthy, Emma ... love you guys. :kiss: :blowkiss:

User avatar
zozon3
Supreme Member
Posts: 4571
Joined: Mon May 19, 2003 8:12 pm
Contact:

Postby zozon3 » Thu Oct 07, 2004 9:22 am

might even update my xanga to tell you all about it...

...eh, nah.  


:lol:

who did you go see last night?


im so jealous about kanye tho :(



I got lost today and ended up walking an hour and a half if not more aroudn the city NO clue where i was going, my feet hurt now tho

User avatar
JT Fan Girl
Supreme Member
Posts: 3204
Joined: Thu Jan 02, 2003 12:58 pm
Location: Scotland aka Haggisland
Contact:

Postby JT Fan Girl » Thu Oct 07, 2004 11:16 am

who did you go see last night?


Some band you'll never have heard of. :lol: And guess who walked right past me on the street, the lead singer... he stopped to say hi and gave ME a hug. :wub: He always remembers me but this time so did his brother and he came up and talked to me. :lol:

I'd call you for Kayne. :P


Return to “Sisqo”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests