Jc Writing For Paris Hilton

User avatar
BabyBlue2578
Abstracts Royalty
Posts: 6006
Joined: Sat Apr 05, 2003 12:13 pm
Location: Atlanta, GA
Contact:

Postby BabyBlue2578 » Sat Nov 22, 2003 4:18 pm

A little o/t, but I was reading Rolling Stone and there's an article in there about Paris Hilton which is absolutely hilarious, but anyway, they mentioned that JC was partyin it up in a club called Nacional in Hollywood with her, Cris Judd, and Tara Reid. :puke:

But anywho, they later mentioned that Paris is recording an album with one of JC's producers, Rob Boldt and that he wrote a song for her too. Apparently she and JC are friends though. I don't like it, but I thought I would share cuz... I have nothin else to do and it's related to JC :lol:.

:D

User avatar
princessluvsjrt
Supreme Member
Posts: 2170
Joined: Mon Dec 30, 2002 5:08 pm
Location: JUSTIN'S BEDROOM *WINK* *WINK* LOL
Contact:

Postby princessluvsjrt » Sat Nov 22, 2003 8:36 pm

i feel bad for her cause of that sex tape that had been on the internet.

wonder what kind of music he does.

User avatar
Hannahjtimberlake
Ultra Member
Posts: 512
Joined: Wed Jul 02, 2003 12:08 pm
Location: uk!
Contact:

Postby Hannahjtimberlake » Sun Nov 23, 2003 3:44 am

She shouldn't have done that sex tape in the first place - Stupid H*e!
She probably did it coz she wanted even more money!
As u can probably tell i don't like her....
:puke: :pukeface: :no: :nono: :angry:

User avatar
princessluvsjrt
Supreme Member
Posts: 2170
Joined: Mon Dec 30, 2002 5:08 pm
Location: JUSTIN'S BEDROOM *WINK* *WINK* LOL
Contact:

Postby princessluvsjrt » Sun Nov 23, 2003 11:03 am

yea but she didn't know that it was gonna be out

User avatar
zozon3
Supreme Member
Posts: 4571
Joined: Mon May 19, 2003 8:12 pm
Contact:

Postby zozon3 » Sun Nov 23, 2003 1:10 pm

yeah theyre friends lol
he said it in some radio interview ive heard

User avatar
Sarah
Supreme Member
Posts: 4820
Joined: Tue Mar 18, 2003 1:34 pm
Contact:

Postby Sarah » Sun Nov 23, 2003 1:17 pm

that should be interesting.....lol

User avatar
JT Fan Girl
Supreme Member
Posts: 3204
Joined: Thu Jan 02, 2003 12:58 pm
Location: Scotland aka Haggisland
Contact:

Postby JT Fan Girl » Sun Nov 23, 2003 2:38 pm

Uhh... who is Paris Hilton :huh:?

I've heard her name mentioned before in relation to JC and Lance but I don't know who the actual hell she is!? :P :shrug:

User avatar
zozon3
Supreme Member
Posts: 4571
Joined: Mon May 19, 2003 8:12 pm
Contact:

Postby zozon3 » Sun Nov 23, 2003 4:44 pm

shes the heiress of the Hilton fortune

like in the Hilton hotel chain

rich as hell and she just parties
shes not the smartest and kind of stuck up

User avatar
AngelOfMusic
Abstracts Royalty
Posts: 6108
Joined: Mon Nov 20, 2000 7:22 pm
Contact:

Postby AngelOfMusic » Mon Nov 24, 2003 11:52 am

as much as i dont like that girl i too feel bad for her. she made an intimate tape with her boyfriend and he went and showed his friends and one of his friends sold it to and internet site. i think that is terrible and i feel horrible for her- she didnt deserve that.

User avatar
JustinT4ever
Supreme Member
Posts: 1546
Joined: Sat Aug 30, 2003 7:18 pm
Contact:

Postby JustinT4ever » Mon Nov 24, 2003 8:21 pm

did anyone watch that sex tape thingy? who cares anyways?

User avatar
AngelOfMusic
Abstracts Royalty
Posts: 6108
Joined: Mon Nov 20, 2000 7:22 pm
Contact:

Postby AngelOfMusic » Tue Nov 25, 2003 11:05 am

i have actually seen the 3 minute clip and yes she was a willing participant but i still dont think she had any idea that it would end up on the internet

User avatar
zozon3
Supreme Member
Posts: 4571
Joined: Mon May 19, 2003 8:12 pm
Contact:

Postby zozon3 » Tue Nov 25, 2003 8:10 pm

yeah i agree angel

i dunno i read a seventeen article of her and she sounded not that dumb actually lol
and she doesnt have big boobs
hey i dont either :lol:

but then i read somewhere that she finds herself supergorgeous
so yeah didnt like that

so dunno what to think about the girl
and on celeb uncensored she was nice to the press and told her boyf not to flick em off thought that was cool

but the tape feel kinda bad too cuz thats personal

i saw like a minute of it
then realized it just looks like a porn :lol:
who cares
its been done before :lol:

User avatar
JustinT4ever
Supreme Member
Posts: 1546
Joined: Sat Aug 30, 2003 7:18 pm
Contact:

Postby JustinT4ever » Wed Nov 26, 2003 7:42 pm

I don't give a f***?

User avatar
AngelOfMusic
Abstracts Royalty
Posts: 6108
Joined: Mon Nov 20, 2000 7:22 pm
Contact:

Postby AngelOfMusic » Fri Nov 28, 2003 9:25 am

I don't give a f***?


ok seriously no offense or anything but you post this sh** all the time and if you dont care that is fine but by saying that you are belittling the people who post this stuff- so if you dont give a f*** about as much sh** as you say it on then dont post at all, cause what your doing is being interpreted as being mean, ok!

User avatar
Sarah
Supreme Member
Posts: 4820
Joined: Tue Mar 18, 2003 1:34 pm
Contact:

Postby Sarah » Fri Nov 28, 2003 11:17 am

i 2nd that angel!! :nod: it's starting to get annoying now

User avatar
BabyBlue2578
Abstracts Royalty
Posts: 6006
Joined: Sat Apr 05, 2003 12:13 pm
Location: Atlanta, GA
Contact:

Postby BabyBlue2578 » Fri Nov 28, 2003 1:03 pm

:lol: Guys don't get mad. I think we've all learned to (literally)look past it, if ya know what I mean. :D

User avatar
justins bubbles
Abstracts Royalty
Posts: 8269
Joined: Sat Feb 17, 2001 7:20 pm
Location: Stanklahoma...blah...
Contact:

Postby justins bubbles » Fri Nov 28, 2003 3:39 pm

<span style='color:blue'>I like Paris Hilton. My cousin has hung out with her and seems to like her. And she's rockin' it. :headbanger: I'm sorry, but if I didn't have to do anything, I wouldn't either. :shrug: And I think she's unbelievably gorgeous. ;)

Didn't see the tape...but interested. :blink: </span>


Return to “Joshua Chasez”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests