Discuss:

mtvjunkie
Abstracts Royalty
Posts: 5008
Joined: Mon Dec 01, 2003 4:37 pm
Location: Hampshire, England
Contact:

Postby mtvjunkie » Fri Aug 06, 2004 12:16 pm

since we seem to have a pretty good idea of who is coming to this board lets assume we know each other, or lets get to know each other better :huh: or something. not that paige needs to, she knows every freckle, every inch of my skin, forfills me entirely, taking all of me in... ;)

in other words this is a random discussion forum. or if you wanted we could do something 'different' with it. like ask each other questions we want the answers to. i'll start then, seeing as i started this:



what does 'bootleg (AHH!) mean? :confused: and where/when/what/why did it come about? and why did i miss this? it was on aim wasnt it <_<

and ash, you wanna do journalism right? (or did i read that wrong somewhere?) well if you are do you wanna specialise in any particular subject? (like i do with :yay: :P books)

User avatar
whatchagot4meMRJT
Abstracts Royalty
Posts: 9525
Joined: Sun Jun 29, 2003 6:29 pm
Location: Maryland ... ewwww!
Contact:

Postby whatchagot4meMRJT » Fri Aug 06, 2004 3:01 pm

mtvjunkie wrote: not that paige needs to, she knows every freckle, every inch of my skin, forfills me entirely, taking all of me in... ;)


^^ :whip: :lick: :drool: :safesex: :hug: :kiss2:


Yeah, the bootleg thing was from AIM, which you said that you would get your bro to download and never did. <_< Get him to do it or else I won't love you anymore. :nono: It's where all the cool kids are, and best of all, it's free. You don't need to buy AOL to have the instant messenger.

Anyway, it was a chat session with me, Jordin, Ash, and Sharry. Sharry was looking at Ash's Xanga and it kept slowing up her responses on the instant messenger. So she'd pop in with a comment like every five minutes and it was hilarious. Somebody said her computer was bootleg. Then that became our Key word of the day or something weird (I actually don't remember :shrug:) and we'd say "AHHH" every time someone typed the word bootleg. And the person who doesn't AHHH in time is the b****.

Yup, that's our crazy joke, but it has stuck with us and I love it. :wub:

Okay, let me see! What can we discuss?

I'm going to Georgetown tomorrow to get my eyebrows done. I need to call Jordin and Ash on Sunday. I studied English in college.
And I don't know what else to say. :no: :lol:

mtvjunkie
Abstracts Royalty
Posts: 5008
Joined: Mon Dec 01, 2003 4:37 pm
Location: Hampshire, England
Contact:

Postby mtvjunkie » Fri Aug 06, 2004 3:16 pm

my uncle paid a load of money to put his play on at the edinborough festival and only four people were in the audience :( hes in debt and this was supposed to be his big break :( :(


:yell: I WANT AIM!

mtvjunkie
Abstracts Royalty
Posts: 5008
Joined: Mon Dec 01, 2003 4:37 pm
Location: Hampshire, England
Contact:

Postby mtvjunkie » Fri Aug 06, 2004 3:18 pm

i shaved my legs and armpits yesterday. the left leg was fine, the right leg wont stop bleeding :unsure:

User avatar
whatchagot4meMRJT
Abstracts Royalty
Posts: 9525
Joined: Sun Jun 29, 2003 6:29 pm
Location: Maryland ... ewwww!
Contact:

Postby whatchagot4meMRJT » Fri Aug 06, 2004 4:04 pm

Wow, that's a problem if you're still bleeding. Hmmm! Hold a cold washcloth against the bleeding part. Maybe that will cut off the flow. :shrug:

That's sad about your uncle. I hope that he gets another chance to put on his play and more people come. He deserves another big break! :nod:

Get your bro to go the http://www.aim.com, and there is a section on there for downloading instant messenger. You make up a screen name and password and it's really easy to do. Think of all the fun chats you're missing out on. :nod: :(

User avatar
megzrsa
Supreme Member
Posts: 2329
Joined: Fri Jan 03, 2003 2:42 pm
Location: UK
Contact:

Postby megzrsa » Fri Aug 06, 2004 4:42 pm

:rofl: gaybar on big brother!!!!!!! Noooo accusing this person on it of being attracted to this other man :o i thought the guy was gonna go crazy, he was like im not gay!

Helena that leg thats bleeding sounds bad :huh: hope it has stopped by now, im sorry to hear about your uncles bad fortune at the festival :(
helena get urself aim, its just as good as msn :P

Ok question for you guys... whats your dream? For the future, where do you see yourself in like 10 years time?

mtvjunkie
Abstracts Royalty
Posts: 5008
Joined: Mon Dec 01, 2003 4:37 pm
Location: Hampshire, England
Contact:

Postby mtvjunkie » Sat Aug 07, 2004 7:57 am

:rofl: jason and dan :rofl:

:yay: :dance: nadia won!


things to discuss: msnbc.msn.com/id/5623857/?GT1=4529was atlantis actually ireland?

ananova.com/news/story/sm_1047277.html?menu=news.quirkiesschool closed down after pupils turn into cats :blink:

and my leg has stopped bleeding, but now i have huge scars

User avatar
whatchagot4meMRJT
Abstracts Royalty
Posts: 9525
Joined: Sun Jun 29, 2003 6:29 pm
Location: Maryland ... ewwww!
Contact:

Postby whatchagot4meMRJT » Sat Aug 07, 2004 8:08 am

I LOVE CATS! :wub: Meow! I've always wanted to be an Egyptian cat in ancient Egypt. Don't ask ... it's just a weird idea of mine. :no: :lol:

User avatar
BabyBlue2578
Abstracts Royalty
Posts: 6006
Joined: Sat Apr 05, 2003 12:13 pm
Location: Atlanta, GA
Contact:

Postby BabyBlue2578 » Sat Aug 07, 2004 10:22 am

<span style='color:dodgerblue'>Yes, the Bootleg (Ahhh!) is just one of the many results of our insane chat sessions. Jordin always seems to be the biitch, for some odd reason. :huh: ^_^ There's still that secret that Paige hasn't been let in on yet cuz she's such an early bird. :ph34r:

And actually Helena, I have no idea what I wanna do. :lol: I was majoring in Journalism, but I THINK that I wanna be a publicist, so I just might turn the whole thing over to communications in general and then keep my PR minor. :shrug:

In ten years, I see myself in London. Or perhaps New York if my 5 year plan is extended. :lol: What I'll be doing? I don't know. Maybe stalking one of the Beckham children and waiting for him to turn 18. :rofl:

Would anyone be horribly upset if I stopped writing Can't Let You Go for about 3 months? :unsure: :lol:</span>

mtvjunkie
Abstracts Royalty
Posts: 5008
Joined: Mon Dec 01, 2003 4:37 pm
Location: Hampshire, England
Contact:

Postby mtvjunkie » Sat Aug 07, 2004 11:18 am

um... :thinking:










:yell: YES!
dont do it girl, unless you need to. has something happened? :unsure: :hug:

i thought you said youve pretty much finished it, if you cant get to a computer for three months then just send it to me :D or maybe you could just get justin and michelle back together again? :shrug: i like that idea :nod:

i tried to download aim but it wont let me :(

ananova.com/entertainment/story/sm_1048491.html?menu=entertainment.celebritiesjordan wants her breasts reduced :yay:

mtvjunkie
Abstracts Royalty
Posts: 5008
Joined: Mon Dec 01, 2003 4:37 pm
Location: Hampshire, England
Contact:

Postby mtvjunkie » Sat Aug 07, 2004 12:21 pm

that used quite a few emoticons :huh:

i suggest you all go to my xanga, misteeq is rocking the mike B)







:rofl: love the song. makes me think if brian dowling :P

mtvjunkie
Abstracts Royalty
Posts: 5008
Joined: Mon Dec 01, 2003 4:37 pm
Location: Hampshire, England
Contact:

Postby mtvjunkie » Sat Aug 07, 2004 12:56 pm

okay so yeah, i know this is the thrid reply from me in a row but hey, whatever.

i just started up my false agents email address :huh: i was reading this publishing articles tips thing and it said people wont take you seriously if you dont have an agent. so thats anamorala@hotmail.com if youre interested B) oh dear :no:

anyone (ie. paige) know how i could get an email address which doesnt need hotmail.com or aol.com at the end? to make it seem like theres an actual company :shrug:

:lol: do you like the way i have amoral in my email address? :yell: im a fraud!

User avatar
whatchagot4meMRJT
Abstracts Royalty
Posts: 9525
Joined: Sun Jun 29, 2003 6:29 pm
Location: Maryland ... ewwww!
Contact:

Postby whatchagot4meMRJT » Sat Aug 07, 2004 9:51 pm

There's still that secret that Paige hasn't been let in on yet cuz she's such an early bird.
I'M GONNA FIND OUT SOME DAY! :nod: But the suspense is killing me. <_<

Would anyone be horribly upset if I stopped writing Can't Let You Go for about 3 months?
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! What are you trying to do, give me a heart attack? :no: :(

User avatar
megzrsa
Supreme Member
Posts: 2329
Joined: Fri Jan 03, 2003 2:42 pm
Location: UK
Contact:

Postby megzrsa » Sun Aug 08, 2004 3:47 pm

I've always wanted to be an Egyptian cat
I've always just wanted to be a cat :shrug: Like a siamese :wub:

:rofl: Helena you are making up a false agent?

User avatar
whatchagot4meMRJT
Abstracts Royalty
Posts: 9525
Joined: Sun Jun 29, 2003 6:29 pm
Location: Maryland ... ewwww!
Contact:

Postby whatchagot4meMRJT » Sun Aug 08, 2004 4:04 pm

Helena's a fraud. :rofl: I already knew that, though. :nod: :wub: :lol:

Meg, you and I can be cats together. :yay: :kiss2:

User avatar
JTnTN
Supreme Member
Posts: 1177
Joined: Fri Oct 17, 2003 2:31 pm
Location: Los Angeles, CA
Contact:

Postby JTnTN » Sun Aug 08, 2004 4:28 pm

Paige, I think you'll be happy to hear that since I've decided to read BYS again, I'm liking cats more. :lol:

Helena, there's a website where you can make up your own email address, but then, I think that's through USPS, so maybe I should shut up. :lol:

Ash, if you stop writing CLYG, I'll beat you. That's that. :D

User avatar
whatchagot4meMRJT
Abstracts Royalty
Posts: 9525
Joined: Sun Jun 29, 2003 6:29 pm
Location: Maryland ... ewwww!
Contact:

Postby whatchagot4meMRJT » Mon Aug 09, 2004 7:32 am

JTnTN wrote: Paige, I think you'll be happy to hear that since I've decided to read BYS again, I'm liking cats more. :lol:


^^ :yay: Just another reason for me to read BYS! :yay:

User avatar
megzrsa
Supreme Member
Posts: 2329
Joined: Fri Jan 03, 2003 2:42 pm
Location: UK
Contact:

Postby megzrsa » Mon Aug 09, 2004 10:20 am

Cats rock! :nod:
How are you all today? I've been listening to nsync all day :wub:

User avatar
mzjrt1252
Advanced Member
Posts: 492
Joined: Thu Aug 07, 2003 12:09 pm
Location: Denver,Colorado
Contact:

Postby mzjrt1252 » Mon Aug 09, 2004 1:06 pm

I'm really bored so I decided to check this board out. So this is where everyone has been hiding out?

I'm lovin' the randomness of this post! :lol:

:wave: Megz! What Nsync are you listening to? Old school nsync, NSA Nsync or Celebrity Nsync?

User avatar
whatchagot4meMRJT
Abstracts Royalty
Posts: 9525
Joined: Sun Jun 29, 2003 6:29 pm
Location: Maryland ... ewwww!
Contact:

Postby whatchagot4meMRJT » Mon Aug 09, 2004 2:05 pm

If you guys wanna hear a really bootyful song, listen to the song I have on my Xanga. I :wub: it. It gives me goosebumps whenever I hear it. I dunno why, though. :rofl:

Contributing to the randomness of life one thought at a time! -- I think that should my personal slogan! :nod:

mtvjunkie
Abstracts Royalty
Posts: 5008
Joined: Mon Dec 01, 2003 4:37 pm
Location: Hampshire, England
Contact:

Postby mtvjunkie » Mon Aug 09, 2004 3:10 pm

paige sweetheart, you have no song playing. oh dear :no: you freak :wub:



and on a more personal note i would publicly like to say that the more i get to know you the more i love you with every fibre of my being. reading the pm you sent me made me feel so loved and i cant thank you enough. you are a truly incredible friend :wub:

and get on msn! :nod:

User avatar
whatchagot4meMRJT
Abstracts Royalty
Posts: 9525
Joined: Sun Jun 29, 2003 6:29 pm
Location: Maryland ... ewwww!
Contact:

Postby whatchagot4meMRJT » Mon Aug 09, 2004 3:13 pm

I'm coming, I'm coming. I do have music playing on my site. The intro. of the song is really faint and then it works, so :nana:!

mtvjunkie
Abstracts Royalty
Posts: 5008
Joined: Mon Dec 01, 2003 4:37 pm
Location: Hampshire, England
Contact:

Postby mtvjunkie » Mon Aug 09, 2004 3:19 pm

:wave: im talking to you on msn

mtvjunkie
Abstracts Royalty
Posts: 5008
Joined: Mon Dec 01, 2003 4:37 pm
Location: Hampshire, England
Contact:

Postby mtvjunkie » Mon Aug 09, 2004 4:20 pm

:rofl: wow the jt board just got interesting :lol:

mtvjunkie
Abstracts Royalty
Posts: 5008
Joined: Mon Dec 01, 2003 4:37 pm
Location: Hampshire, England
Contact:

Postby mtvjunkie » Mon Aug 09, 2004 4:54 pm

:confused: bys?


third post in a row again :huh:

User avatar
BabyBlue2578
Abstracts Royalty
Posts: 6006
Joined: Sat Apr 05, 2003 12:13 pm
Location: Atlanta, GA
Contact:

Postby BabyBlue2578 » Mon Aug 09, 2004 5:01 pm

<span style='color:dodgerblue'>:lol:

BYS - By Your Side by Evie at brown-sugah.com/bysbrown-sugah.com. One of THE best fan fictions EVER. ^_^</span>

User avatar
megzrsa
Supreme Member
Posts: 2329
Joined: Fri Jan 03, 2003 2:42 pm
Location: UK
Contact:

Postby megzrsa » Mon Aug 09, 2004 5:22 pm

Ash i voted for you in all the categories you were nominated for on that fanfic site :hug:
I shall check out 'by your side' asap, though i have a feeling i already started it :huh:

Hasn't the jt board gotten interesting? :lol:

User avatar
mzjrt1252
Advanced Member
Posts: 492
Joined: Thu Aug 07, 2003 12:09 pm
Location: Denver,Colorado
Contact:

Postby mzjrt1252 » Mon Aug 09, 2004 5:44 pm

It sure has, between "Justin" dropping by and the mean newbies with pms its turning out to be a very exciting day.

User avatar
whatchagot4meMRJT
Abstracts Royalty
Posts: 9525
Joined: Sun Jun 29, 2003 6:29 pm
Location: Maryland ... ewwww!
Contact:

Postby whatchagot4meMRJT » Mon Aug 09, 2004 5:59 pm

The JT board is a scary mess at the moment. :rofl: :ph34r: But it has livened up the boredom that most of us have been feeling towards Abs. :nod: :thumbup:

User avatar
mzjrt1252
Advanced Member
Posts: 492
Joined: Thu Aug 07, 2003 12:09 pm
Location: Denver,Colorado
Contact:

Postby mzjrt1252 » Mon Aug 09, 2004 7:30 pm

Its a damn shame that you can't put certain people on ignore. I just wanna knock that Candykisses b**** on her ass. :angry:

User avatar
whatchagot4meMRJT
Abstracts Royalty
Posts: 9525
Joined: Sun Jun 29, 2003 6:29 pm
Location: Maryland ... ewwww!
Contact:

Postby whatchagot4meMRJT » Mon Aug 09, 2004 8:07 pm

Dude, I know. That girl has a big ol' set of balls to come in here and try and push us around. She acts like she's been here forever. :no:

User avatar
mzjrt1252
Advanced Member
Posts: 492
Joined: Thu Aug 07, 2003 12:09 pm
Location: Denver,Colorado
Contact:

Postby mzjrt1252 » Mon Aug 09, 2004 10:26 pm

Whats up with all the stupid newbies we've gotten over here lately? Its like they all got tired of starting sh** over at the other board and came over here. I remember when we would welcome them and we'd all start joking around. Aww the good ol' days :lol:

User avatar
whatchagot4meMRJT
Abstracts Royalty
Posts: 9525
Joined: Sun Jun 29, 2003 6:29 pm
Location: Maryland ... ewwww!
Contact:

Postby whatchagot4meMRJT » Tue Aug 10, 2004 9:49 am

The JT board is so weird. :rofl: But I'm not sure what to think about the Justin post b/c I did make a joke about his mailbox in the letter we sent him. Not every poser in the world would know about that. :shrug:

User avatar
mzjrt1252
Advanced Member
Posts: 492
Joined: Thu Aug 07, 2003 12:09 pm
Location: Denver,Colorado
Contact:

Postby mzjrt1252 » Tue Aug 10, 2004 10:03 am

That letter was hilarious and if he really got it then this moment is priceless. I think it really is Justin, cause like you said that whole mailbox thing is very on point. Unless someone took a lot of time and went way way back and read the thread on that, which I doubt that some one would put that much effort into the whole thing.

User avatar
megzrsa
Supreme Member
Posts: 2329
Joined: Fri Jan 03, 2003 2:42 pm
Location: UK
Contact:

Postby megzrsa » Tue Aug 10, 2004 10:07 am

:rofl:

User avatar
BabyBlue2578
Abstracts Royalty
Posts: 6006
Joined: Sat Apr 05, 2003 12:13 pm
Location: Atlanta, GA
Contact:

Postby BabyBlue2578 » Tue Aug 10, 2004 10:16 am

<span style='color:dodgerblue'>:rofl: I love Abs today. I'm gonna be sad to leave it tomorrow. :cry:</span>

User avatar
whatchagot4meMRJT
Abstracts Royalty
Posts: 9525
Joined: Sun Jun 29, 2003 6:29 pm
Location: Maryland ... ewwww!
Contact:

Postby whatchagot4meMRJT » Tue Aug 10, 2004 10:23 am

Aww Ash, you're gonna have to try to get to a computer while you're on vacation. :nod: It'd probably be worth the effort. Or maybe our newbies will read this and take a break until you come back. :lol:

User avatar
BabyBlue2578
Abstracts Royalty
Posts: 6006
Joined: Sat Apr 05, 2003 12:13 pm
Location: Atlanta, GA
Contact:

Postby BabyBlue2578 » Tue Aug 10, 2004 10:29 am

<span style='color:dodgerblue'>:rofl: They better!

Dude, Jordin's coming to NY! :yay:</span>

User avatar
mzjrt1252
Advanced Member
Posts: 492
Joined: Thu Aug 07, 2003 12:09 pm
Location: Denver,Colorado
Contact:

Postby mzjrt1252 » Tue Aug 10, 2004 10:30 am

Too bad your going on vacation, your gonna miss all the newbie bashing fun. :lol:

User avatar
whatchagot4meMRJT
Abstracts Royalty
Posts: 9525
Joined: Sun Jun 29, 2003 6:29 pm
Location: Maryland ... ewwww!
Contact:

Postby whatchagot4meMRJT » Tue Aug 10, 2004 10:32 am

BabyBlue2578 wrote: <span style='color:dodgerblue'>

Dude, Jordin's coming to NY! :yay:</span>

Dude, she sucks. When is she coming? The day after I leave? Probably. :cry: :cry:

User avatar
BabyBlue2578
Abstracts Royalty
Posts: 6006
Joined: Sat Apr 05, 2003 12:13 pm
Location: Atlanta, GA
Contact:

Postby BabyBlue2578 » Tue Aug 10, 2004 10:38 am

<span style='color:dodgerblue'>I dunno yet. I just got her email today, so I assume she's gonna be working or something. I'll find out ASAP though. :D

At least there's something to look forward to since I'll be missing all the Abs fun. :( :lol:</span>

User avatar
whatchagot4meMRJT
Abstracts Royalty
Posts: 9525
Joined: Sun Jun 29, 2003 6:29 pm
Location: Maryland ... ewwww!
Contact:

Postby whatchagot4meMRJT » Tue Aug 10, 2004 10:42 am

Of course, Jordin is way better than any old Abs fight. Those are a dime a dozen these days it seems! We are a right hostile bunch of people. :no: :rofl:

User avatar
mzjrt1252
Advanced Member
Posts: 492
Joined: Thu Aug 07, 2003 12:09 pm
Location: Denver,Colorado
Contact:

Postby mzjrt1252 » Tue Aug 10, 2004 10:45 am

Yes we are :D

User avatar
BabyBlue2578
Abstracts Royalty
Posts: 6006
Joined: Sat Apr 05, 2003 12:13 pm
Location: Atlanta, GA
Contact:

Postby BabyBlue2578 » Tue Aug 10, 2004 10:54 am

<span style='color:dodgerblue'>Eh, I guess she is. :lol: Only when Miami is involved, though. :rofl:</span>

User avatar
whatchagot4meMRJT
Abstracts Royalty
Posts: 9525
Joined: Sun Jun 29, 2003 6:29 pm
Location: Maryland ... ewwww!
Contact:

Postby whatchagot4meMRJT » Tue Aug 10, 2004 11:09 am

Welcome to Miami, bienvenido a Miami! ;)

User avatar
JTnTN
Supreme Member
Posts: 1177
Joined: Fri Oct 17, 2003 2:31 pm
Location: Los Angeles, CA
Contact:

Postby JTnTN » Tue Aug 10, 2004 11:27 am

Yo, Paige, when are you leaving NY again? Saturday or Sunday? :unsure:

User avatar
whatchagot4meMRJT
Abstracts Royalty
Posts: 9525
Joined: Sun Jun 29, 2003 6:29 pm
Location: Maryland ... ewwww!
Contact:

Postby whatchagot4meMRJT » Tue Aug 10, 2004 2:37 pm

Jordin, I'm leaving Saturday night. Maybe about 10 pm (I think?). Since my one dog is being boarded, and the little one we'll bring with us, we don't have to rush home so fast. But sadly, I must leave Saturday night. :cry: I tried to get my mom to take off Monday, so that we could stay Sunday, too, but she couldn't. :cry:


Oh another funny thing that made me think of you -- Usher was at Columbia Mall yesterday buying sneakers. That mall is like 30 minutes from my house. That damn fool was in my state, and probably leaving you messages. :rofl: He should've let me know, I would've left you one, too. :hug: :lol:

mtvjunkie
Abstracts Royalty
Posts: 5008
Joined: Mon Dec 01, 2003 4:37 pm
Location: Hampshire, England
Contact:

Postby mtvjunkie » Tue Aug 10, 2004 2:54 pm

:rofl: at so many different things




:no:

User avatar
whatchagot4meMRJT
Abstracts Royalty
Posts: 9525
Joined: Sun Jun 29, 2003 6:29 pm
Location: Maryland ... ewwww!
Contact:

Postby whatchagot4meMRJT » Tue Aug 10, 2004 3:00 pm

:rofl: :rofl:


;)

User avatar
whatchagot4meMRJT
Abstracts Royalty
Posts: 9525
Joined: Sun Jun 29, 2003 6:29 pm
Location: Maryland ... ewwww!
Contact:

Postby whatchagot4meMRJT » Tue Aug 10, 2004 3:04 pm

I'm loving Yosha and Steve. They seem like an awesome couple and some of the more normal people on this board. Yay for normalcy, it does exist! :yay:


Return to “Caprice Bourret”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests