Baby Boy

User avatar
justins bubbles
Abstracts Royalty
Posts: 8269
Joined: Sat Feb 17, 2001 7:20 pm
Location: Stanklahoma...blah...
Contact:

Postby justins bubbles » Wed Nov 10, 2004 5:43 pm

<span style='color:blue'>Let me lose my breath... ^_^</span>


:wave:

User avatar
Angelpopstar7
Abstracts Immortal
Posts: 11471
Joined: Fri Jun 14, 2002 9:23 am
Contact:

Postby Angelpopstar7 » Wed Nov 10, 2004 6:50 pm

awww Sharry you've come to our board :yay: :party: I haven't talked to you in ages....well more like a week but thats a long time lol....how've you been?

User avatar
whatchagot4meMRJT
Abstracts Royalty
Posts: 9525
Joined: Sun Jun 29, 2003 6:29 pm
Location: Maryland ... ewwww!
Contact:

Postby whatchagot4meMRJT » Wed Nov 10, 2004 7:13 pm

YOU FINALLY DECIDED TO SHOW ... thank ya Jesus! :yay: Hey Sharbear, we love you. :kiss:

And just when I had gotten that song outta my head, a certain someone has to start the ball rolling again. :lol: Good song, good song. :dance:

User avatar
justins bubbles
Abstracts Royalty
Posts: 8269
Joined: Sat Feb 17, 2001 7:20 pm
Location: Stanklahoma...blah...
Contact:

Postby justins bubbles » Thu Nov 11, 2004 2:33 am

<span style='color:blue'>Ah, I love it! ^_^ I actually plan on going and BUYING the CD. Well... after I listen to it on the leak. :lol:

Did anyone see Solange-A-Tron in the Soldier vid? :blink: </span>

User avatar
whatchagot4meMRJT
Abstracts Royalty
Posts: 9525
Joined: Sun Jun 29, 2003 6:29 pm
Location: Maryland ... ewwww!
Contact:

Postby whatchagot4meMRJT » Thu Nov 11, 2004 8:20 am

I have to check that video out and find Solange. Usually, I'm too preoccupied with finding another person. *coughJORDINcough* :lol:

User avatar
BabyBlue2578
Abstracts Royalty
Posts: 6006
Joined: Sat Apr 05, 2003 12:13 pm
Location: Atlanta, GA
Contact:

Postby BabyBlue2578 » Thu Nov 11, 2004 11:39 am

<span style='color:darkblue'>Oh, you can't miss Solange. :blink: The song scares me, but I love the whole black and white deal. ^_^ Beyonce is reminding me of T-Boz though, and the video gives me a Creep vibe. :lol:

I LOVE Lose My Breath. Although I have no clue what they're saying. :ph34r: I even like that confusing video that I spent days looking for Jordin in. :lol: So gonna buy that CD. :nod:</span>

User avatar
whatchagot4meMRJT
Abstracts Royalty
Posts: 9525
Joined: Sun Jun 29, 2003 6:29 pm
Location: Maryland ... ewwww!
Contact:

Postby whatchagot4meMRJT » Thu Nov 11, 2004 11:57 am

Too many Beyonce's, Kelly's, and Michelle's in that video for me to even find Jordin, but I'm gonna keep looking. She eventually will make herself known to my eyes. :blink: :lol:

Ash, if you don't know what they're saying, then how in the hell am I ever supposed to figure out the lyrics? I think I have a few idears of what they're saying, but I'm keeping that to myself to avoid embarassment. :rofl: :rofl:

Remember when I thought John was saying, "Why is it nappy time?" instead of "Why it is not my time?" :rofl: :rofl:

User avatar
BabyBlue2578
Abstracts Royalty
Posts: 6006
Joined: Sat Apr 05, 2003 12:13 pm
Location: Atlanta, GA
Contact:

Postby BabyBlue2578 » Thu Nov 11, 2004 12:01 pm

<span style='color:darkblue'>:rofl: :rofl: Speaking of John, I saw Brody on Late Night last night, and you're right - he also reminds me of The Mayer. ^_^

I kinda know what they're saying, but it goes too fast for me. I think I got Beyonce and Michelle's parts, but Kelly ... :no: :ph34r:

And Jordin is in one tiny part of the video when they shoot to the battle between all the girls, after they do the "You are dismissed" part. :nod:</span>

User avatar
whatchagot4meMRJT
Abstracts Royalty
Posts: 9525
Joined: Sun Jun 29, 2003 6:29 pm
Location: Maryland ... ewwww!
Contact:

Postby whatchagot4meMRJT » Thu Nov 11, 2004 12:12 pm

Ooooh, I'm gonna be watching it over and over to find her. Thanks for the tip!

:stupidme: Damn, I missed my man, Brody, on tv. :no: Yeah, he and Mayer have it going on. :drool: I want some boy-on-boy hookup action from them. ^_^

The O.C. tonight ... oh, happy day! :wub:

User avatar
whatchagot4meMRJT
Abstracts Royalty
Posts: 9525
Joined: Sun Jun 29, 2003 6:29 pm
Location: Maryland ... ewwww!
Contact:

Postby whatchagot4meMRJT » Thu Nov 11, 2004 12:27 pm

Okay, I think I found her ... is she wearing the flourescent pink/black outfit? The, dare I say, pampina/booty shorts look. :lol:

When I first saw the video, I said that if I had to guess which girl she was, the gurl in curls was my best bet. :nod:

User avatar
Angelpopstar7
Abstracts Immortal
Posts: 11471
Joined: Fri Jun 14, 2002 9:23 am
Contact:

Postby Angelpopstar7 » Fri Nov 12, 2004 9:56 am

I know the lyrics to Kelly's part :yay:

Oohh
Two things i don't like when i'm trynna get my groove
is a partner that meets me only halfway, and just can't prove
Take me out so deep when you know you can't swim
need a lifegaurd and I need protection
to put it on me deep in the right direction
Oohh...
You understand the facts that I'm trynna get to you
You movin' so slow like you just don't have a clue
Didn't momma teach you to give affection
learn the difference from a man and an adolescent
It ain't you boo, so get ta steppin'

Unfortuantly i only watch the video's on aol music so there's no way i can find jordin :rofl: they really need to upgrade the quality of them cause they like upload pixels of the frames at diff times :no: maybe i'll actually get to watch mtv sometime and i'll see her on there :shrug: :pray:

User avatar
JTnTN
Supreme Member
Posts: 1177
Joined: Fri Oct 17, 2003 2:31 pm
Location: Los Angeles, CA
Contact:

Postby JTnTN » Fri Nov 12, 2004 1:10 pm

:lol: @ this conversation. :wave: Hey, y'all. Sharry, it's about damn time you showed up, mama. ^_^

And this is so not like me, but yes, I make a very short appearance in the video, where you hopefully can't spot me :P. But I'll take a chance anyway and tell you - I'm wearing a burgundy and orange outfit at the point where they shoot to the 3-way battle. Everyone seems to think the curly girly is me, which is very flattering, but no. :lol:

Y'all might wanna head to The Leak before you get that album, cus uh... yeah. :ph34r:

Oh, and the lyrics for Bey and Chelle:

B:
Ooh, I put it right there, made it easy for you to get to
Now you wanna act like you don't know what to do
After I done everything that you asked me
Grabbed you, grind you, liked you, tried you
Moved so fast, baby, now I can't find you
Ooh, I'm startin' to believe that I'm way too much for you
All that talk, but it seems like you can't come through
Now I see where believing you got me
Gave you the wheel, but you can't drive me

Michelle:
If you can't make me say "Ooh"
Like the beat of this drum
Why you ask for some
And you really want none
If you can't make me say "Ooh"
Like the beat of this groove

You don't have no business in this
Here's your papers
Baby, you are dismissed

:D Paige, you now have no excuse. :lol:

User avatar
whatchagot4meMRJT
Abstracts Royalty
Posts: 9525
Joined: Sun Jun 29, 2003 6:29 pm
Location: Maryland ... ewwww!
Contact:

Postby whatchagot4meMRJT » Fri Nov 12, 2004 3:31 pm

Dude, I'mma be studying those lyrics. Come concert time, I will have the words correct. :lol:

And now I must go watch the video AGAIN, and dismiss the idea that you are the curly mama.

User avatar
BabyBlue2578
Abstracts Royalty
Posts: 6006
Joined: Sat Apr 05, 2003 12:13 pm
Location: Atlanta, GA
Contact:

Postby BabyBlue2578 » Sat Nov 13, 2004 11:50 am

<span style='color:blue'>:yay: for lyrics! And yeah, I listened to the album and didn't like it so much. :lol: But I ordered it anyway cuz it was $9.99 with free shipping. :rofl:</span>

User avatar
Bluechic01
Ultra Member
Posts: 795
Joined: Sun Mar 14, 2004 3:28 am
Contact:

Postby Bluechic01 » Sat Nov 13, 2004 12:58 pm

I think I'm heading to The Leak to go get the cd too. 10 bucks? can't get no better than that. Especially since I heard it kinda sucked :P

But I'll give the b****es a shot :D

And thanks for the lyrics! :yay: cause I had no idea what they were saying :shrug: Me and Paige together on that :lol:

User avatar
justins bubbles
Abstracts Royalty
Posts: 8269
Joined: Sat Feb 17, 2001 7:20 pm
Location: Stanklahoma...blah...
Contact:

Postby justins bubbles » Sun Nov 14, 2004 2:50 am

<span style='color:blue'>Glad to see I wasn't the only one who thought it sucked. Thank the MTV gods for The Leak. :lol: And dude, I watch the vid, but I have real bad ADD so I forget. :lol: :ph34r: But next time, yes. I just found you in Naugty Girl. :lol:</span>

User avatar
JTnTN
Supreme Member
Posts: 1177
Joined: Fri Oct 17, 2003 2:31 pm
Location: Los Angeles, CA
Contact:

Postby JTnTN » Mon Nov 15, 2004 1:48 pm

:rofl: Special Sharry is now your new nickname. But hey, I'll never complain about not being spotted. :lol:

Ash, I would've sent you the album, crack ass. :P Anyone else want it, cus I have tons of copies. :mellow:

User avatar
whatchagot4meMRJT
Abstracts Royalty
Posts: 9525
Joined: Sun Jun 29, 2003 6:29 pm
Location: Maryland ... ewwww!
Contact:

Postby whatchagot4meMRJT » Mon Nov 15, 2004 2:06 pm

:yay: I'll take it if you're giving it out. I guess I can PM you my addie if you want it, or do you already have it? :thinking: Lemme know. You should get the copies signed and them ebay the sh** out of 'em. :nod: :lol:

User avatar
justins bubbles
Abstracts Royalty
Posts: 8269
Joined: Sat Feb 17, 2001 7:20 pm
Location: Stanklahoma...blah...
Contact:

Postby justins bubbles » Mon Nov 15, 2004 10:29 pm

<span style='color:blue'>Ooh! Ooh! Mee! :wave: I want one... I mean it wasn't so bad... and "free" makes everything better. :nod: :lol:</span>

User avatar
whatchagot4meMRJT
Abstracts Royalty
Posts: 9525
Joined: Sun Jun 29, 2003 6:29 pm
Location: Maryland ... ewwww!
Contact:

Postby whatchagot4meMRJT » Tue Nov 16, 2004 9:06 am

justins bubbles wrote: <span style='color:blue'>Ooh! Ooh! Mee! :wave: I want one... I mean it wasn't so bad... and "free" makes everything better. :nod: :lol:</span>

^^ :nod: And coming from Miss JT makes it the best! ^_^

User avatar
JTnTN
Supreme Member
Posts: 1177
Joined: Fri Oct 17, 2003 2:31 pm
Location: Los Angeles, CA
Contact:

Postby JTnTN » Tue Nov 16, 2004 12:04 pm

:lol: Aight girls, send me your addresses and I'll be sending them out with the sh**load of other peeps. ;) :D

User avatar
Angelpopstar7
Abstracts Immortal
Posts: 11471
Joined: Fri Jun 14, 2002 9:23 am
Contact:

Postby Angelpopstar7 » Tue Nov 16, 2004 11:12 pm

Dang I need to be a dancer so that I can get free cd's cause we all know that i hate buying them...they're too much...at least for me anyways :rofl: and it doesn't help when people steal all of your money out of you wallet at school either :nono: Stupid kids :no: They just betta hope that I don't ever figure out who stole it or their a s s is gonna be mine...i think i have enough stuff going on in my life...i don't need to add in there an investigation to figure out who stole my money :no:

anyways i've managed to ramble on yet again...Can I please have a copy too Jordin? :pray: but i'll feel bad if you have to pay for shipping and handling on it so just like let me know how much it is or whatever and i'll send you money or something cause i'll feel bad if you have to pay for the shipping :nod: :hug: :blowkiss:

User avatar
Bubble_Yum
Supreme Member
Posts: 2503
Joined: Tue May 27, 2003 1:11 pm
Location: Eng-er-land!
Contact:

Postby Bubble_Yum » Wed Nov 17, 2004 7:40 am

Well if it's a big freebie party then I wouldn't mind joining in!!

Can I pwitty pweeese have a copy?

User avatar
BabyBlue2578
Abstracts Royalty
Posts: 6006
Joined: Sat Apr 05, 2003 12:13 pm
Location: Atlanta, GA
Contact:

Postby BabyBlue2578 » Wed Nov 17, 2004 1:29 pm

<span style='color:ff0099'><_< I still want a free album, dammit. I'll sell it and get my money back. :lol:</span>

User avatar
JTnTN
Supreme Member
Posts: 1177
Joined: Fri Oct 17, 2003 2:31 pm
Location: Los Angeles, CA
Contact:

Postby JTnTN » Wed Nov 17, 2004 5:11 pm

Well damn, girls. I don't know if I have that many left. :lol: Ash, you already have it so NO, ho! :P

I'll see if I can find one more somewhere for Ruthy. And forgive me if I take a while, cus I have ADD too. :lol:

User avatar
whatchagot4meMRJT
Abstracts Royalty
Posts: 9525
Joined: Sun Jun 29, 2003 6:29 pm
Location: Maryland ... ewwww!
Contact:

Postby whatchagot4meMRJT » Fri Nov 19, 2004 8:27 am

:yay:

User avatar
BabyBlue2578
Abstracts Royalty
Posts: 6006
Joined: Sat Apr 05, 2003 12:13 pm
Location: Atlanta, GA
Contact:

Postby BabyBlue2578 » Fri Nov 19, 2004 12:35 pm

<_<


Return to “Daniela Pestova”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest