Page 1 of 1

Posted: Wed Oct 29, 2003 8:44 pm
by zozon3
just wonderin if we could get a thread w current events on here

:shrug:

I think itd be cool

Posted: Sat Nov 15, 2003 4:50 pm
by ejayisson
I like this idea, would be a nice place to have friendly debates or discussions on current events.

Posted: Sat Nov 15, 2003 5:05 pm
by zozon3
I got someone :yay: :lol:

Posted: Sat Nov 15, 2003 5:11 pm
by ejayisson
Hehe Zo

I like the idea, as long as people can refrain from reverting to 3rd grade name calling when someone disagrees with them, or commenting on somones interllect.

Are we the only 2!?!!? Come on has to be more people that want this!

Posted: Sat Nov 15, 2003 9:04 pm
by zozon3
i think were the only 2 hehe

i try doing it on the justin board but no one really cares much :shrug:


I like the idea, as long as people can refrain from reverting to 3rd grade name calling when someone disagrees with them, or commenting on somones interllect.

i agree :nod:

now we just need some more people :lol:

Posted: Mon Nov 17, 2003 2:37 pm
by BabyBlue2578
Ok I just found the thread. So yeah, I want that too :nod: :lol:

Posted: Mon Nov 17, 2003 4:00 pm
by zozon3
ash knew i could count on ya :yay: :lol:

Posted: Mon Nov 17, 2003 8:27 pm
by ejayisson
Im starting to think we are gonna have to use nessesary force, and hijack a forum!!

*breaks out the ski masks and night vision*

Who should we invade?

Posted: Mon Nov 17, 2003 10:14 pm
by zozon3
:rofl:


im thinkin that too

Posted: Thu Nov 27, 2003 10:01 pm
by checkers
ejayisson wrote: Im starting to think we are gonna have to use nessesary force, and hijack a forum!!

*breaks out the ski masks and night vision*

Who should we invade?

:rofl:


Nightvision EJ :P and he teases me about using it!!

Posted: Fri Nov 28, 2003 9:16 pm
by ejayisson
Hehe ya dork :P You're not supposed to use nightvision in the daylight!!

:ph34r: Love ya Kris!

Posted: Wed Dec 03, 2003 9:39 am
by laura l
That'd be really cool, but you guys must've missed an important episode in the history of this board. During the Iraq war many threads had been started here, especially by the administrator of this board, and most of them ended up in name calling and insults directed at members which were way off topic and out of place because there were very clear disagreements over this war as you can imagine.

I don't think everyone on this board is mature enough and I'm not talking about age. It'd be cool to have everyone's opinion about current events because we come from various parts of the world, have different cultures, religions, political and historical influences, and opinions, but you can't stop kiddies from posting up the BS they heard their parents say :shrug: Besides, what will we talk about if politics and religion are too hot to be dealt with?

I'm open to it, that'll be a way of bringing positive things out of differences of every kind and share the various type of info we all have (for we know information sources are always a bit twisted, and having counterbalance doesn't do any harm), but only if the board is very tightly regulated, i.e. every insulting post gets automatically deleted. It's not against freedom of speech, but perosnal insults get nowhere and don't benefit any debate, we can do better without them. What do you think?

Posted: Mon Dec 08, 2003 12:57 am
by PreCiouSbAbY
Count me in too.

Posted: Mon Dec 08, 2003 1:51 am
by FairyPrincess86
whoop whoop

i concur ;)

Posted: Mon Dec 08, 2003 3:46 pm
by zozon3
I posted one thing already in here :shrug:

:lol:

i didnt know where to post it