H A P P Y B I R T H D A Y ! ! !

User avatar
marine*
Supreme Member
Posts: 1045
Joined: Mon Dec 02, 2002 9:34 am
Contact:

Postby marine* » Fri Apr 11, 2003 6:45 pm

:whip: :yay: :guzzle:<span style='font-size:21pt;line-height:100%'><span style='color:purple'>HAPPY BIRTHDAY.....WISH YOU A DAMN GOOD TIME!!!</span></span> :P :clap: :birthday: :beerchug: :cheeseburger: :dance: :dance: :juggle: :yay: :smokin: :whip:

User avatar
georgyporgy
Supreme Member
Posts: 2383
Joined: Wed Nov 15, 2000 1:37 am
Location: Philippines
Contact:

Postby georgyporgy » Sat Apr 12, 2003 12:01 am

Happy birthday!!! :)

User avatar
heloise
Supreme Member
Posts: 3525
Joined: Mon Jun 10, 2002 5:09 pm
Contact:

Postby heloise » Sat Apr 12, 2003 3:32 pm

it's the birthday of who exactly ???? ;)

User avatar
JT Fan Girl
Supreme Member
Posts: 3204
Joined: Thu Jan 02, 2003 12:58 pm
Location: Scotland aka Haggisland
Contact:

Postby JT Fan Girl » Sat Apr 12, 2003 3:38 pm

It says at the top of the post ;) , it's for singforthemoment...

Oh yeah, :birthday: :birthday: :birthday: !!!

User avatar
heloise
Supreme Member
Posts: 3525
Joined: Mon Jun 10, 2002 5:09 pm
Contact:

Postby heloise » Sat Apr 12, 2003 4:02 pm

ok so happy birthday ... :lol:

User avatar
renee
Abstracts Royalty
Posts: 8716
Joined: Sat Oct 28, 2000 9:15 pm
Location: chapel hill, north carolina..tarheels!
Contact:

Postby renee » Sat Apr 12, 2003 4:34 pm

i never pass up the chance to say happy birthday....so :birthday: :birthday: enjoy your day!

User avatar
Milla
Ultra Member
Posts: 597
Joined: Sun Dec 29, 2002 1:53 am
Contact:

Postby Milla » Sat Apr 12, 2003 9:15 pm

!hoow yay! !!!!yadhtrib yppah

User avatar
sing_for_the_moment
Newbie
Posts: 74
Joined: Thu Mar 27, 2003 11:21 am
Location: Elgin IL
Contact:

Postby sing_for_the_moment » Sun Apr 13, 2003 3:14 pm

thank you everyone. :)

User avatar
Milla
Ultra Member
Posts: 597
Joined: Sun Dec 29, 2002 1:53 am
Contact:

Postby Milla » Sun Apr 13, 2003 7:32 pm

your welcome, my dear. and by the way, is part of your signature from one of marine's posts? yep, i feel the same way too.

User avatar
sing_for_the_moment
Newbie
Posts: 74
Joined: Thu Mar 27, 2003 11:21 am
Location: Elgin IL
Contact:

Postby sing_for_the_moment » Mon Apr 14, 2003 7:02 pm

yes it is. :crazyjump: :dance: :frog: :guzzle: :happyface: :headbanger: :yay: :wave: :thumbup: :hi: :party: :hug: :chew: :clap: :angel:

User avatar
chantoir
Supreme Member
Posts: 3065
Joined: Fri Feb 08, 2002 2:35 am
Location: philippines
Contact:

Postby chantoir » Tue Apr 15, 2003 7:02 am

happy birthday! :birthday: although i still haven't chatted with you here. :D

User avatar
Milla
Ultra Member
Posts: 597
Joined: Sun Dec 29, 2002 1:53 am
Contact:

Postby Milla » Tue Apr 15, 2003 10:22 pm

:lol: love ya. sing for the moment, what's your real name so i can refer to you mnore easily? you can lie, it really doesn't matter. i don't even care if it's pudding.

User avatar
sing_for_the_moment
Newbie
Posts: 74
Joined: Thu Mar 27, 2003 11:21 am
Location: Elgin IL
Contact:

Postby sing_for_the_moment » Wed Apr 16, 2003 4:17 pm

my name is Leslie. I am not lying. :D

User avatar
marine*
Supreme Member
Posts: 1045
Joined: Mon Dec 02, 2002 9:34 am
Contact:

Postby marine* » Wed Apr 16, 2003 6:57 pm

aight!!! AGAIN..............WELCOME LESLIE!!! :D :D :D

User avatar
sing_for_the_moment
Newbie
Posts: 74
Joined: Thu Mar 27, 2003 11:21 am
Location: Elgin IL
Contact:

Postby sing_for_the_moment » Fri Apr 18, 2003 9:38 am

thank you. I am bored. does anyone want to talk?

Leslie. :)

User avatar
marine*
Supreme Member
Posts: 1045
Joined: Mon Dec 02, 2002 9:34 am
Contact:

Postby marine* » Fri Apr 18, 2003 6:04 pm

hey hey!!! i know i missed you for a few hours but anyway!!!
what do you wanna talk about

school?

politics?

fashion?

beauty?

music?

or...ehm.....eeh...SEX ??? :lol: :lol: :lol:

im sorry,just cant help it at the moment! <_<

so write about what you want!!! i have an open ear!!!

go go go.......

User avatar
iluvorlandobloom
Member
Posts: 117
Joined: Tue Dec 31, 2002 2:52 am
Location: Portland, OR, USA
Contact:

Postby iluvorlandobloom » Fri Apr 18, 2003 7:10 pm

*is sad* nobody gave me a special thread for MY birthday...*sulks* well, happy belated b-day, leslie!

User avatar
sing_for_the_moment
Newbie
Posts: 74
Joined: Thu Mar 27, 2003 11:21 am
Location: Elgin IL
Contact:

Postby sing_for_the_moment » Sat Apr 19, 2003 8:00 am

<span style='color:purple'>thank you. You moved iluvorlandobloom? if you want to talk more you can send me a message or I will send you one. </span>

User avatar
marine*
Supreme Member
Posts: 1045
Joined: Mon Dec 02, 2002 9:34 am
Contact:

Postby marine* » Sat Apr 19, 2003 7:46 pm

ok...ok kalalaine,im sorry 'bout that!!!

but .....hell.....what are you complaining...???

you met OB in person! :lol: :lol: :lol:

User avatar
iluvorlandobloom
Member
Posts: 117
Joined: Tue Dec 31, 2002 2:52 am
Location: Portland, OR, USA
Contact:

Postby iluvorlandobloom » Sat Apr 19, 2003 11:03 pm

Hey, I was jk about the being sad. Yes, I did move *is sad* Oh, well. America's all right. I just have to get used to the accents again :wacko:

User avatar
marine*
Supreme Member
Posts: 1045
Joined: Mon Dec 02, 2002 9:34 am
Contact:

Postby marine* » Mon Apr 21, 2003 3:42 am

<span style='font-size:21pt;line-height:100%'><span style='color:red'> :lol: :o whatta signature!!!</span></span>

User avatar
heloise
Supreme Member
Posts: 3525
Joined: Mon Jun 10, 2002 5:09 pm
Contact:

Postby heloise » Fri May 02, 2003 4:53 pm

I just read these post !!So I prefer no talks about school (plz no), no politics (too many post on abs), no sex (sorry but I'm getting bore and too many post about that (know what I mean marine <_< ). For the other subfect no one interest me ! I prefer speak about un-famous people ! by exemple, i don't even know the age of Leslie ;) and don't know who is iluvorlandobloom !! So lets talk about that ! :D if you want of course !

User avatar
marine*
Supreme Member
Posts: 1045
Joined: Mon Dec 02, 2002 9:34 am
Contact:

Postby marine* » Fri May 02, 2003 9:04 pm

sex...sex...seXXX!!! thats all i say!!! :P
<span style='color:gray'>P.S:date tomorrow.</span> ;) :P

User avatar
heloise
Supreme Member
Posts: 3525
Joined: Mon Jun 10, 2002 5:09 pm
Contact:

Postby heloise » Sat May 03, 2003 6:56 am

what do you mean by "date tomorow ????

SEX SEX SEX !! I know that it's all you can say :lol: :lol:

User avatar
marine*
Supreme Member
Posts: 1045
Joined: Mon Dec 02, 2002 9:34 am
Contact:

Postby marine* » Sat May 03, 2003 9:43 pm

what are you trying to put on me?this topic was originally started [by me] because of leslies birthday......so what?it wasnt ment to be to turn otu as an abs orgy! B) :P

<span style='color:gray'>the other thing means that i kinda canceled our first date! </span>:huh:


Return to “Orlando Bloom”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest